moasmamma09

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna - 30 mars 2013 12:00

Whoo då ska familjen o jag till påskmiddag på DHL terminalen idag där var vi jue inte förrän den 15 december 2012 förra året.

I år ska det bli kul har jue lärt känna en tjej där som heter Ulrika o hennes söta töser Therese o Johanna som vår dotter brukar springa å leka med det ska bli kul o gott att äta påskmat med Svärmor o Svärmor kunna umgås med dom lite för det gör vi så väldigt sällan.





Av Johanna - 24 mars 2013 12:30

Idag var vi på busfabriken o Moa hon älskar att springa runt där på Busfabriken puuhh trodde först ett tag att vi hade tappat bort henne men så pratade jag med Johan så sa vi att hon hittar nog tillbaka till oss för hon börjar jue bli en stor tjej nu hon är jue snart 4 år shit vad tiden går fort hon är ingen liten bebis längre.


När vi kom dit så sprang hon direkt till stutsmattorna ja det kunde man tänka ut med gumpen haha för hon bara älskar att hoppa sen gick jag och köpte en kopp kaffe för att ta mig en slurk men när jag väl gav johan kaffet så var det sluuut så fick jag gå och hämta mer så köpte jag chips mmm dom var jätte goda så vi satt och åt det gött   


Tog lite foto på Busfabriken när vi var där och lekte       

Av Johanna - 13 mars 2013 21:55

Godnatt gott folk är så trött.

Av Johanna - 13 mars 2013 18:59

Då har vi ätit mat det blev korvstroganoff med ris idag för vår del det var jätte gott min sambo lagade maten idag.


Av Johanna - 13 mars 2013 13:26

Idag kollar Moa o jag på tv jag ligger i sängen o nästan halv sover o Moa kollar på tv barnprogram.
Men snacka om vad hon är trött men hon vägrar gå och lägga sig suck :-(

Av Johanna - 9 mars 2013 19:31

Tänker en heldel på allt möjligt.
Jag undrar hur länge det ska vara så här mellan min sambos syster o oss:-(
Är så trött på att folk skyller ifrån sig å lägger all skyld på mig.
Det är bara jag som gör allt fel inte hon nejhä men jag har Johan på min sida iallafall puuhh.
Folk blir allt konstigare.
Ja vi struntar i vilket vill hon inte umgås o träffa oss så är det hennes förlust.

Nä snart ska jag kolla på Mello bye bye

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Om Mig

Lite fakta om mig!

mamma och sambo som är född 1980 en vår dag bor i malmö är lyckligt förlovad med en underbar kille o pappa till vår dotter Moa  

Instagram


Ovido - Quiz & Flashcards